Hocam adam uyanık kendini düşünerek konuşuyor. 4.000TL için sözleşme yapmayacağını, 6.000TL'den sözleşme yapabiliriz dedi.
sakın böyle bir şeyi imzalamayın ancak ödemeyi banka üzerinden yapıp açıklamaya aylık kira bedeli diye özellikle belirtin. yanlış bilmiyorsam banka dekontu beyan alınıyor.