ev sahiplerinin de artık hakkı yenmiyor mu ? cidden 1000 2000 4000 diyorsunuz ? bence çok makul davranmış üstelik 5 sene dolmuş ve sıfırdan istediği tutarı belirlemeye sahiptir. isterse 10 bin der ve sizi çıkmaya zorlayabilirdi. belli ki insaflı davranmış.