Hocam yanlış anlamazsanız burada ev sahiplerinin de hakkı yeniyor. Kiracılar %25 kuralına takılıyor işlerine öyle geldiği için ama birde ev sahibi yönünden bakmak lazım. Devletin açıkladığı enflasyon oranları gerçekliği yansıtmıyor ve hergün herşeye zam üstüne zam bugün aldığını yarın aynı fiyata alamıyorsun. Hal böyleyken ev sahibine %25 zam uygulayabilirsin demek bence saçma. Kiracılarında bu konuya biraz empatiyle yaklaşması lazım. Ben 1 sene önce evimi 4250 TL'ye kiraya verdim. Şimdi o muhitte 12 bin TL'den aşağı ev yok. 2+1'ler bile 10 bin TL'den aşağı değil. Benim verdiğim ev 3+1 yeni bina asansörlü. Şimdi piyasa bu haldeyken ben bu adama %25 zam yapıp 5250 TL' mi yapacağım kira bedelini. Burada da benim hakkım yeniyor. 2 ay sonra bende bu kargaşaya gireceğim bakalım neler olacak.