logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Geçirseydiniz keşke virüslü bunlar hakediyor
Hocam geçirmek istesem önce bizim Türk vatandaşa geçirmek daha makul olurdu ama öyle biri değilim temiz ticaret her zaman için doğru olandır 🙏🏼
rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Başarılarınızın devamını diliyorum şuan yapılabilecek en iyi iş yurtdışına açılmak başka çıkar yolu yok
Teşekkürler hocam kesinlikle öyle.

Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam bol kazançlar hangi platform üzerinden sattınız acaba
Arkadaş beni r10 dan bulmuş.