celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerde görmüştüm. Tek gözünü kapatıp nişan alamayanlar vardı beceremiyorlardı ya 2 gözleri açık oluyordu ya ters gözlerini kapatıyorlardı. Bunu yapanlar o kadar okul okumuş kişilerdi. Bana çok ilginç gelmişti.
PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yazmaya gelmiştim sol gözümü kapatamıyorum. ama sağ elimi kullanıyorum. ailem de kapatan da var kapatamayanda göz kaslarıyla ilgili sanırım.
Hocam benim bir arkadaşım vardı eli açıkken sadece serçe parmağını kapatamıyor , yani eliyle 9 işareti yapamıyor nedenini bilmiyoruz