ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür allahıma sonuçlarını iyi alıyoruz bu aralar ve işe girmemi o da çok istiyor evde sürekli oyun olmuyor diye

haklisiniz hocam herkes bu donemden geçmiştir

aslında girdiğim iş sektoru herkesin girebiliceği satış danışmanı. tek hedefim müdür olmak olur heralde o da zor tabii

eminmiyim bilmiyorum sadece nefes aliyorum başka belirti yok

bu devirde ne araba ne ev alabilirim hocam ya o geçti artık
Annenin iyileşmesi senin onu mutlu etmenle de çok alakalı. Gir çalış diyosa çalış, gel eve elini tut ona yeter. Rabbim şifa versin.