Çok şükür allahıma sonuçlarını iyi alıyoruz bu aralar ve işe girmemi o da çok istiyor evde sürekli oyun olmuyor diye
haklisiniz hocam herkes bu donemden geçmiştir
aslında girdiğim iş sektoru herkesin girebiliceği satış danışmanı. tek hedefim müdür olmak olur heralde o da zor tabii
eminmiyim bilmiyorum sadece nefes aliyorum başka belirti yok
bu devirde ne araba ne ev alabilirim hocam ya o geçti artık
Annenin iyileşmesi senin onu mutlu etmenle de çok alakalı. Gir çalış diyosa çalış, gel eve elini tut ona yeter. Rabbim şifa versin.