Askerde görmüştüm. Tek gözünü kapatıp nişan alamayanlar vardı beceremiyorlardı ya 2 gözleri açık oluyordu ya ters gözlerini kapatıyorlardı. Bunu yapanlar o kadar okul okumuş kişilerdi. Bana çok ilginç gelmişti.
Bunu yazmaya gelmiştim

sol gözümü kapatamıyorum. ama sağ elimi kullanıyorum. ailem de kapatan da var kapatamayanda göz kaslarıyla ilgili sanırım.