Değerli kardeşim,
Tüm saydıklarını bir kenara bırak ve sevgili Annen ile ilgilen. İşe gireceksen Annen mutlu olacaksa gir çalış ama Annenin yanında ol. Ben 12 Mayıs'ta Teyzemi kaybettim kanserden. Anne yarısı, 3 ay günün her saatini onunla hastanede geçirdim. Tüm saydıklarının yanında Annen ile ilgilenmen çok daha iyi. Süreci tamamla istediğin her şey sana gelir.
Çok şükür allahıma sonuçlarını iyi alıyoruz bu aralar ve işe girmemi o da çok istiyor evde sürekli oyun olmuyor diye
oluyor bu dönemler herkeste var biraz eksik biraz fazla tabi ama önemli olan senin vazgeçmemen .
haklisiniz hocam herkes bu donemden geçmiştir
Şayet beklenti ve hayal yalnızca maddi hedeflerle ilgiliyse arkadaşlarımın dediği gibi geleceğe yatırım yapabilirsin.
Ama bana kalırsa kendinle ilgili gelişim hedefleri koy.. yaptığın iş her ne olursa olsun o işte aranan biri olmayı hedefle mesela.
aslında girdiğim iş sektoru herkesin girebiliceği satış danışmanı. tek hedefim müdür olmak olur heralde o da zor tabii
Tory, yaşadığına emin misin? Kendine çimdik mimdik filan at. Bu ne sıkıntıdır yahu???
eminmiyim bilmiyorum sadece nefes aliyorum başka belirti yok
Biriktir ev araba al, almak istediklerin ergen oyuncakları
bu devirde ne araba ne ev alabilirim hocam ya o geçti artık