ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim gerçekten kafamı yastığa koyduğumda hiç birşey için heves gelmiyor içimden ve hayalim bile yok bu duygu kötü birşeymiş
oluyor bu dönemler herkeste var biraz eksik biraz fazla tabi ama önemli olan senin vazgeçmemen .