Haklı olduğunuz taraflar var. Lise öğretmeni olarak bir ekleme de ben yapayım. Yeni nesil bilgisayar kullanmayı bilmiyor. İnternetten arama yapmasını bile bilmiyor. Telefonda oyun oynamaktan başka yaptıkları bir şey yok. Kitap da okumadıklarından zihinlerini de çalıştıramıyorlar. Bunlar torpille vs.. memur olsalar 20 yıl sonra sizin şimdi gördüğünüz adamlara rahmet okuturlar. Dünya genelinde, son 20 yılda zeka seviyesinde düşüş olduğuna dair araştırmalar var.
Tabi ben genelden söz ediyorum. Her zamanki gibi istisnalar bolca da mevcut. Sınıflarda 35 öğrencinin 2-3 tanesi bu yazdıklarıma uymuyor. Ben meslek lisesi öğretmeniyim. Muhtemelen Fen Lisesi gibi yerlerde bu yazdıklarım geçerli değildir.