Metindeki şu ifade çok önemli: "TCMB, fiyat istikrarı temel amacı doğrultusunda elindeki tüm araçları kararlılıkla kullanmaya devam edecektir." Faizler enflasyon kontrol altına alınana kadar arttırılmaya devam edecek yani. Kısaca ihracat azalacak, işsizlik artacak lakin bu acı reçeteyi denememiz gerekliydi. Vatanımıza milletimize hayırlı olsun. Keşke iş bu noktaya gelmeden gerekli rasyonelliğe dönülseydi.
öyle bir dünya yok ya. şuan 8.5 iken bankalar o rakamdan faizli para alıyordu iş veren ve bizler %60 civarı ödeme yapıyorduk . faizler tab seviyeyi bulunca geri düşecektir. bence şuan doğru yoldalar. gerçi yoldan gene onlar çıkartmıştı.