Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://chatbot.theb.ai/

İkincisi bunun aynısı bunu kullanıyorum ben o yüzden ikincisi bence hocam.
onu da ayarlayabilsem ama bende bunu çok seviyorum ilkinin tek farkı midjouneyi kullanabiliyorsunuz