Ya yorum sahte olabilir ama arkadaşlar bir trendyol satıcısı olarak yaşadığımı anlatayım size hanımefendinin biri 2 tane ürün satın aldı iç çamaşır kategorisinde yani hijyenik iadesi mümkün olmayan ürün.. sonra birinin paketini açmış denemiş denememiş artık neyse iade göndermiş.. haliyle kabul edemedim iadeyi.. geldi yoruma saçma sapan yalanlar yazdı 1 yıldız verdi tir oldu gitti.. trendyolu aradım ki olayı biliyorlar itilaflı iade olduğu için aslında kararı trendyol verdi buna rağmen müşteri yorumuna birşey yapamayız dedi.. Benim satıcı puanımı aşağı çekti kadın cehaleti yüzünden ben suçlu oldum..
Haa bu durum yorumun sahteliğini masumklaştırmaz elbette ama böyle şeyler de oluyor demek istiyorum.. Ha bir de sahte olmasada çok abartılı yazan coşkulu insanlarımız da var..