o kadar borcun altındayken spora gitme olayı garip geldi ben bile bu durumda spora gidemezken hele ki beslenme olayı sporcular için ekstra bir para
ben kafayı dağıtmak için dışarı çıktığımdı 200- 300 lük oluyorum il dışına desen o kadar seneden sonra eskişehire gideceğim bayadır şehir dışı yüzü görmedim