Askerde görmüştüm. Tek gözünü kapatıp nişan alamayanlar vardı beceremiyorlardı ya 2 gözleri açık oluyordu ya ters gözlerini kapatıyorlardı. Bunu yapanlar o kadar okul okumuş kişilerdi. Bana çok ilginç gelmişti.