Geçmiş olsun. Aynı uygulamayı binlerce kişiye satıyorlar. Birisi yazıyor bir kere sonra herkes birbirinin tedarikçisi oluyor. Düzgün reskin yapılmadan store'a yüklendiğinde ise ban kaçınılmaz oluyor