Selamlar kardeşim,
Kendimden örnek vereyim 16 yaşında Antalya'dan Adana'ya taşındık bununla beraber babam kansere yakalanarak ben 18 yaşında iken vefat etti aile sorumluluğu 16 yaşında liseli benim omuzlarıma bindi şikayetçi olmadan bu görevi babamın oğlu olarak üstlenip kayığı ile ailemi kimseye muhtaç etmeden yerine getirmek için çalıştım liseden mezun oluncaya kadar okurken çalışmayada başladım liseden mezun olurken kazandığım yazılım mühendisliğinden vazgeçerek bir kebapçıda komi olarak iş hayatına tam zamanlı geçiş yaptım askerliğim 12 aydı ve bu süre içerinde ailemin tüm nakit ihtiyacını karşılayacak birikimi yaparak askere gittim asker dönüşü sıfırdan tekrar başlıyacak meslek öğrenebileceğim bir işe girerek Reklam tabela ( kutu harf ) imalatı sektöründe işe girdim burda işi kavrayıp daha iyisini üretebilecek seviyeye geldikten sonra 2021 yılının sonunda kendi firmamı 3 ortaklı olarak açtım şimdide ekonomik kriz içerisinde imalatcı olarak mücadele ediyorum ve kazancını birikim değilde yeni iş yatırımları olarak değerlendirmek için mücadeleyi devam ettiriyorum.