Geçenlerde bir yazı okumuştum.
Şöyle;
Başınıza ne gelirse gelsin, karşınıza hangi engel çıkarsa çıksın koca koca dertleriniz de hayal kırıklıklarınız da devam edecektir. Aşık olacaksınız ama kavuşamayacaksınız, kavuşacaksınız sonra ayrılacaksınız ama yine de yaşayacaksınız başka yolu yok. Bütün acılar gelir geçer ama hayat kalır onun için ağlamak yok. Neymiş ağlamak yok..!
Hayat her zaman devam edecek kardeşim, Allah büyüktür. Sabret.