zamanında reklamını kullanmıştım mobilde siteye girenleri telef ediyordu iğrenç bir reklam sistemleri var. mobilde insanlar siteye giremiyordu resmen hani popup desen değil insanları reklama kitleyip çıkartmıyorlar. mobilden denememiştim masaüstünde normal gibi geliyordu. sonra siteye giren insanlar feryat figan edince kaldırmıştım.

o 1 hafta geçen sürede elde ettiğim parayı da 2 ay sonra yalvar yakar gönderdiler bir ara göndermeyecekler falan sanmıştım..