AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi kafanıza göre kesinlikle kullanmanızı önermem. Doktor kontrolünde kullanmak en sağlıklısı. Ben doktor kontrolünde hep kullandım, dudak kuruluğu dışında hiçbir yan etkisini görmedim.
Lazer tedavisi almadım hiç, gerek yoktu. Ama profesyonel bir cilt bakımına ihtiyaç var. Yakın zamanda bir yer ile anlaşmayı düşünüyorum.
Bende de aynı yan etki oldu en iyisi bekliyeyim randevu alayım öyle en sağlıklısı olacak. Saolun her şey için