bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence yanlış düşünüyorsunuz. acun ılıcalı dediğimiz kişi yıllarca muhabirlik yaptı o ülke bu ülke diye diye gezdi durdu. maaş olarak eminimki çok yüksek bi maaş almadı. hatta calıstığı kanaldaki masaların altında yatıyormuş.
adam azmetmiş çalışmış başarmış bize tebrik etmek düşer.
hocam Allah aşkına muhabirlikle kim buralara gelecek muhabir görmeseydim inanın tamam doğrudur derdim ömrünü muhabirlikle harcayanları bilirim bu kadar zenginlik masada yatarak vs olmaz bizim insanımız ailesinin yüzünü görmüyor fabrikalarda çalışmaktan elbette tebrik etmek lazım sonuçta nasıl olduysa gelmiş oralara ama acunun yanındakilerde kalkıp bir simit bile yesek yeter bize derse orda bir sıkıntı doğuyor