bence yanlış düşünüyorsunuz. acun ılıcalı dediğimiz kişi yıllarca muhabirlik yaptı o ülke bu ülke diye diye gezdi durdu. maaş olarak eminimki çok yüksek bi maaş almadı. hatta calıstığı kanaldaki masaların altında yatıyormuş.
adam azmetmiş çalışmış başarmış bize tebrik etmek düşer.