aburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çekimleriniz çok başarılı takdir ettim, acaba nasıl çekiyorsunuz?
Çekinmeleri beğenmene sevindim
insta 360 x3 üm var
ı phone 13
birde gimbal aldım bunlarla çekiyorum yakında drone alacağım