İşte ne olduğunu bilmediğiniz şeyleri onaylamamak ve dikkat etmek lazım. Bazen son pişmanlık fayda etmiyor. Toplumumuzun %90'ı hizmet sözleşmelerini, kullanım koşullarını okumadan onaylıyor. Aynı mesele. Dolandırıcılar da bundan faydalanıyor. Geçmiş olsun.