biz kışın ucuz aylarda bol bol kanat, pirzola alıp bahçemizdeki buzluğa depolarız yazında mangalda afiyetle yeriz hiç bir şey olmaz...

Tabi tarihi geçtikten sonra depolandıysa bilemem :/