Hocam bulamayız ama o zaman neden %100 türk yazıp müşteriye bizi mahcup ediyorlar mesele bulamamak değil neden servis adını dogru yazmıyorlar asıl mesele bu
Yeminle bak yeni yer buldum artik yabancı türkü gectim düşmesin derdine gectim her serviste düşme olmaz diyor ertesi gün yarısından cogu gidiyor suan bi dolu sipariş var ama gönderim yapacak saglam yer bulamadim hepsine sorun var diye günlerdir bekletiyorum 🫤