Hocam bu garsonları falan küçümseme neden? En zor şartlarda çalışan insan bunlar, haftanın 7 günü, 12 saat çalışıp bazen sigortası yapılmaz bazen de asgari ücret bile verilmez, memur olmanın avantajı iş garantisi + %25 , yetmez mi?
Ayrıca dediğim şekilde bir ülke olursa kpss emek vermek yerine özel sektöre emek verip fazla kazanma imkanınız olacaktı.
Küçümsemeyle alakası yok. Garson olan sevdiği için mi yapıyor yoksa mecbur olduğu için mi? Garson olan memur olabilse olmayacak mı? Eğer belirli zorluklarla bir meslek elde ediliyorsa gelirinin daha çok olması gayet normal.