Bu konuda bende birşey sormak istiyorum. Hesabım yeni değil. Aylık 10k civarında ödeme yapılıyor. Ben bu promosyonları nasıl kullanacağım? Bana her hangi bir tanımlama yok. Yeni hesap mı açmam gerekiyor?