Yapsın hocam . Hakeden emek eden memur olsun. O maaşı alsın. Haketmeyen değil.
Ben de onu diyorum zaten, hakeden memur olmaya yönlendirilmemeli, özel sektöre yönlendirilmeli diye, bunu nasıl yaparız, ilk adım maaş+iş garantisi olmalı yönünde fikir beyan ettim, konu bu.