birileri lisede, üniversitede dersten kaçıp gezip tozarken birileri dirsek çürütmüş ise arada fark olması gerek .
Bu mantıkla o zaman ülkemizdeki eğitim seviyesi çok çok yükseklerde ki gençlerin %90 kpss kasıyor veya atama bekliyor, kimse dersten kaçmamış herkes okumuş, ama özel sektörde şikayetci nerde bu gençler diye,
Şu da var, dersten kaçmayan, okuyan memur olmak hak mı veya neden hak olduğu yönünde algı oluşuyor, benim dersten kaçmayan başarılı çocuğum varsa memur yapmak zorundayım o zaman hakkını alsın diye.