şunu anlamıyoruz
asgari ücret demek devletin bunun altında parayla çalıştıramazsın dediği miktardır.
eğer kalifiye bir işçiysen zaten asgari ü ret almazsın.
memur olmak demek kalifiye olmak demektir zaten. memurlar yatıyor diyenler türer şimdi 😃
zaten kalifiye demek işi varsa yapar yoksa çayını içer demek
sürekli iş verilen oradan oraya koşturulanlar vasıfsız olanlardır.
memur maaşı asgari ücretin en az 2-3 katı olmalıdır
arkadaş herkes memur olmak istiyor diyor.peki olabiliyor m hayır
torpilliler hariç çok küçük bir azınlık(özellikle son dönem atamaları)
bu kalifiyedeki kişilerin asgari ücretle aynı parayı al ası saçmalıktan başka bir şey değil.
herkese başarılar