Şahsi görüşürüm devlet işlerini yapan gereksiz bir çok birim var bunların çoğu e-devlet üzerinden yapılabiliyor iken yapılamayan şeyleri de çok rahat bir şekilde e-devlet üzerinden yapılacak duruma getirilebilir. Bu kadar masa başı memur çalıştırmaya gerek var mı tartışılır bence.