Şahsi düşüncem,
stratejik alanlar ve bazı ciddi kamu kurumları haricindeki yerleri tamamiyle özelleştirmek en mantıklı sistem olacaktır.
Tenzih ederek söylüyorum ama ülkemizde özellikle küçük il ve ilçelerde, nüfus, sgk, valilik vb. yerlerdeki memurlar akşama kadar 10 iş belki yapıyor.
Ne yazık ki bu memuriyet aslında devletimiz için külfet haline geliyor. Asgari ücret değil ama özel sektör özendirilmeli, teşvik edilmeli diye düşünüyorum.