eğitimli insana hiç bu kadar düşman olunmamıştı.
Bu kadar üniversitenin olduğu yerde eğitimsiz insan mı kalır hocam, kafede garson dediğiniz insanlar bile turizm otelcilik mezunu, lokantada çalışan 2 yıllık aşçılık mezunu, o kadarda küçümsememek lazım, memur dışında herkes eğitimsiz cahil diye.