dorukhanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginç bir düşünce tarzı kpss sınavına girip 80 90 civarı puan alıp binbir türlü zorlukla atanan birisi memur olup asgari ücret alacak sonra sokaktan geçerken baktığın lokantada ki garsonda asgari ücret alacak o zaman ben de çalıştığım yerde müdürümle aynı maaşı alayım ben daha çok emek verip yoruluyorum
Hocam bu garsonları falan küçümseme neden? En zor şartlarda çalışan insan bunlar, haftanın 7 günü, 12 saat çalışıp bazen sigortası yapılmaz bazen de asgari ücret bile verilmez, memur olmanın avantajı iş garantisi + %25 , yetmez mi?

Ayrıca dediğim şekilde bir ülke olursa kpss emek vermek yerine özel sektöre emek verip fazla kazanma imkanınız olacaktı.