İlginç bir düşünce tarzı kpss sınavına girip 80 90 civarı puan alıp binbir türlü zorlukla atanan birisi memur olup asgari ücret alacak sonra sokaktan geçerken baktığın lokantada ki garsonda asgari ücret alacak o zaman ben de çalıştığım yerde müdürümle aynı maaşı alayım ben daha çok emek verip yoruluyorum