Oturum işini nasıl planlıyorsunuz vatandaşlığınız falan mı var acaba? Yoksa otorum alamazsınız çünkü. Kiralar 250-500 euro arası. Ama oturum almanız vatandaşlık yoksa hiç olası değil.
şirket tamamen kendilerinin ilgileneceğini söyledi tabi bu sürecin 3-6 aya kadar uzama ihtimalini belirtti. Şuan benim için önemli olan gitmek için değer mi