Sunucunun şu kötü yanları var hosting kadar basit değil cpanel yok alsan lisans ucreti çok pahalı, alt yapı litespeed olmayacagindan hızda yavaşlık olacak v.s vs

Hosting ile devam edebilme şansiniz varsa devam edin hocam tavsiyem bu yöndedir.
İş biraz daha zorlaşırsa bu gidişle hosting kuracağım