mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu almak aklımda son çare kaldı. Sıfır toplayıp datacenter da barındırma hizmeti alacağım sanırım öyle olacak.
Sunucunun şu kötü yanları var hosting kadar basit değil cpanel yok alsan lisans ucreti çok pahalı, alt yapı litespeed olmayacagindan hızda yavaşlık olacak v.s vs Hosting ile devam edebilme şansiniz varsa devam edin hocam tavsiyem bu yöndedir.