Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi can, sorun şu ki insan canı kadar değer veriyorlar az yurtdışına çıksınlar medeniyet görsünler
İnsan canından daha çok değer verilmesi lazım, çünkü onlar konuşamıyor. Sen karnın acıktığında anana babana gidip karnım acıktı diyebilirsin, o napıyor sadece gelip miyav diyebiliyor. Sen karnın ağrıdığında gidip derdini anlatabilirsin o nasıl anlatacak? Seni biri sokakta tekmelediğinde ona tepkini gösterebiliyorsun, karşı koyabiliyorsun. Bir avuç boyutunda hayvancağız ne yapabilir?