hocam avcılarda oturuyorum 22 yıldır yani 800e yeni bina olduğunu asla düşünmüyorum aklınız varsa gerçekten almayın kredi falan çekin 2 yıl ödeyin başka yerden alın alt tarafı full su balçık herhangi bir depremde gerçekten hayatınız kayar ucuza buldum diye lütfen atlamayın