Arda hangi takıma giderse gitsin umarım ilk 11 oynayabileceği onu her fırsatta izleyebileceğimiz bir takıma gider. Bir Fenerli olarak seneler sonra jübile için ne zaman dönecek diye heyecanla bekleyeceğim 🙏