Benim anlamadığım şu sigortan yoksa zaten ayrica ceza yersin yaralamalı kazadan yirtmisin sen daha başka mahkeme gelebilir ayrıca karşı tarafi şimdi kazadan para koparmak için avukatlar arıcak bence hiç uzatma derim
Elimde savcılıktan alınmış %100 karşı tarafın kusurlu olduğuna dair karar var. Nasıl alacaklar kazadan para?