İnsanlara anlatmaya çalışıyoruz ama anlayan yok maalesef.
Kira zammını %25 ile sınırlamaya çalışırsan, arzı azaltırsın. Arzı azaltmak yeni kiralanacak evlerin fiyatını arttırır, bulunmasını zorlaştırır ve bulunsa dahi kabul koşullarını imkansıza yaklaştırır.
Şu an hali hazırda oturanlar bunun savunucusu ama sonsuza dek aynı yerde oturamayacaklarının farkında değiller.
Zaten %25'de deseler bir şekilde yüklü zam yapıyor ev sahipleri beğenmezsen çıka getiriyorlar. Eski kiracılar hiç birşeyin farkında değil ama Kapının önüne koyulduklarında ben onları görecem hocam...