İnternetten baktığım kadarıyla dava açma hakkım varmış.
Kişi benden şikayetçi oldu polise giderek dava açıldı. Dava sonuçlandı ve eve kağıt geldi tam kusurlu karşı taraf olduğu yazıyor. Bana çıkan ücret aracımın sigortası olmadığı için benim sigortamdan karşılayamamışlar ücreti ve borç bana çıkmış
Hocam şu gelen evrağı bana özelden atar mısınız? Burada tutarsızlıklar var hem diyorsunuz ki tüm kusur karşı tarafa verilmiş hem de benim sigortam olmadığı için ödenememiş borç çıkmış. Sizin o dönem trafik sigortanız mı yoktu kaskonuz mu? Sizin trafik sigortanız karşı tarafın aracını yapar karşı tarafın da sigortası da sizin aracınızı yapar. Yani kusur tamamen karşıya verildi ise sizin sigortanız ile ilgili bir durum olmaması lazım.