Domatesis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortanız kaza anında yoksa kazanamazsınız. Kimin ne derece kusurlu olduğu önemli değil.
İnternetten baktığım kadarıyla dava açma hakkım varmış.
ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadığım bu hikayede tutarsızlıklar var. Birincisi trafik sigortanız yoksa tüm kusuru karşı tarafa vermiş olmaları imkansız çünkü trafik sigortası zorunludur olmaması kusur sebebidir. He sigortam yoktan kastınız kasko ise o zaman durum başka. Bir de hadi diyelim kasko yok biz yanlış anladık eğer tüm kusuru karşı tarafa verdilerse size çıkan ücret nedir?
Kişi benden şikayetçi oldu polise giderek dava açıldı. Dava sonuçlandı ve eve kağıt geldi tam kusurlu karşı taraf olduğu yazıyor. Bana çıkan ücret aracımın sigortası olmadığı için benim sigortamdan karşılayamamışlar ücreti ve borç bana çıkmış