Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence IRK dediğimiz şey basit bi kavram değil.
Yani nasıl bugün bazı reflekslerimiz vs (örneğin karanlıkta uyuma korkusu) atalarımızdan kalmışsa
bazı bilişsel olaylarında genle taşınabileceğini düşünüyorum. Bu yüzden bence bu tarz müziklere seslere hoşnutluk duymamız atalarımızdan bize miras.
Bunda kötü hissedilecek birşey yokki. Ameller niyetlere göredir sonuçta
Yorumunuz için teşekkürler hocam.
Verdiğiniz örneğe sağlık, 35 yaşındayım ve hayatımın hiç bir döneminde düzgün bir uyku düzenine sahip olamadım. Zifiri karanlıkta asla uykuya dalamam (bu kısmı keşfetmem son 5-6 yılda oldu).

Sinan Canan'ın bu konu ile alakalı bir söyleşisini dinlemiştim ve orada da genlerimizde nöbetçilik atalarımızın nöbetçiler olabileceğine dair mesajlar vardı..