Bu kategoride ilk konum sanırım doğru yer burası olur diye düşündüm.
Genelde çalışırken deep feelings , deep house, chill out tarzı setler dinlerim ve son zamanlarda shamanich trance setler dinlemeye başladım ve dikkatimi çeken bir şey var.
Öncelikle belirtmek isterimki Elhamdülillah Müslümanım (her ne kadar dini vecibelerimi tam olarak yerine getirmiyor olsam da, kendimi müslüman olarak görüyor ve Allah a iman ediyorum).
Konuyu açmaktaki asıl sebebim şu ki şamanik müzikleri çok fazla benimsediğimi fark ediyorum içten içe bir sempati duyuyorum sanki ( Eski Türk dini olmasından olabileceğini düşünüyorum bunun).
Müzikleri dinlerken sanki içimde yaşıyormuşum gibi bir hissiyat uyandırıyor bende garip bir şekilde, sanki gözlerimi kapatınca ateşin etrafındaymışım gibi bende...
Müslüman olduğum için bu durum içten içe bir rahatsızlıkta vermiyor değil bana ama bilemiyorum böyle şeyler ( benzer hisler) yaşayanlarınız oldu mu ?
Ben izlediğim filmlerin, şamanlık hakkında ki videoların etkisinde kalarak mı yaşıyorum bunu anlam veremiyorum. (çok uzun zaman önce izlemiştim şamanizm hakkında bir kaç içerik)
Örnek bir set bırakıyorum size, 10 saatlik bir set ve bunu 10 saat boyunca dinleyebiliyorum bazen
https://www.youtube.com/watch?v=nopmz-_kvG0