Selam takipçi temaları çizdim. Bir kaç aydır sadece çiziyorum.
ihtiyaca özel efsanevi paket satış scriptleri dökmeyi düşünüyorum.
Nivusoft oldukça kısıtlı tasarım konusunda, yeni sürüm geleceği ise meçhul.
Bende bu sebeple, işime ara verip yeni furyalara daldım.
Tamamı giriş-kayıt-ödeme sistemleri çalışır durumdadır.
Şuanda lisanslamayı düşünmüyorum. Sc halinde FollowSoft üyeliğim ile kısa süre içinde satışa çıkarmayı düşünüyorum.
Sizin ilginiz olur mu? Fikirleriniz nedir?
https://www.r10.net/off-topic/371128...nemelerim.html
Aklımdaki fiyat +2.500 TL
https://www.r10.net/sorum-var/371158...inize-r10.html