SpyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Bende Ort 5 Yıldır .Net geliştiricisi olarak piysada çalışıyorum. Şunu söylemek isterim ki maaşınız gerçekten düşük hele ki Istanbul gibi bir yer için. Bunun dışında size sizden başka kimse bir şey öğretemez. Başlayın kendinize yeni bir projeye, Ister paralı ister parasız. Neymiş, nasıl kullanılmış. Haa bu paketi de kullanmışlar. Bak böyle yaparsam daha hızlı oluyor diye diye zaten bir konudan sonra öğrendiğinizin farkına varmadan herşey bitmiş oluyor. Sıkılma konusuna gelirsekte ben sizin bekar versiyonunuzum ama kendime vakit ayırıyoruym. Işten tamamen uzak, Akşam dışarı çıkıyorum iş bitiş saatimi planlıyorum bu sayede sıkılmanın önüne geçiyorum.
Bende .Net geliştiriyorum Full-Stack çalışıyorum bir şey istediklerinde sormadan yapabilecek seviyeye geldim bir şekilde yapıyorum kendim proje örnekleri nereden bulup piyasaya uygun şekilde geliştirip satışını yapabilirim?